SAM 365

OKOS LICENCELÉSI MEGOLDÁSOK

Spóroljon szoftverein SAM szolgáltatásunkkal!

Software Asset Management, azaz a SAM, a vállalatok, szervezetek tárgyieszköz-gazdálkodásának egy rendkívül fontos része, amelynek a számviteli, gazdasági felelősségein és kötelezettségein felül szerzői jogi és adójogi vonatkozásai is vannak. Szolgáltatásunkkal licencelési költségeit jelentős mértékben csökkentheti!

Napjainkban a vállalatoknál számos olyan szoftvert használnak, melyek hatékonyabbá teszik a napi munkát, automatizálják a rutinfeladatokat, vagy az illető ágazat speciális feladatait látják el.

A piac szinte mindenre kínál megoldást, naponta jelennek meg új termékek, melyek a felhasználók egyre növekvő elvárásainak kielégítését szolgálják.

Az egyre átláthatatlanabbá váló piacnak ezért a puszta termékkínálat mellett megfelelően magas szintű szolgáltatásokat is kellene nyújtania, hogy megfeleljen az ügyfelek elvárásainak.

A felhasználótól nem várható el, hogy ismerje és kiigazodjon a gyártók különböző licencelési megoldásai között. A teljes körű tanácsadás, a kiválasztott termék gyors beszerzése, valamint az értékesítés utáni hatékony licencmenedzsment ezért olyan értéket képeznek, melyek nélkülözhetetlenné váltak a mindennapi gyakorlatban. Pontosan erre az igényre válaszul, szolgáltatások olyan palettáját alakítottuk ki a szoftvereszköz-gazdálkodás területén, mely az ügyfeleink számára az első megkereséstől kezdődően a vásárlás utáni ügyfélgondozásig teljes körű támogatást biztosít.

 

dolgozok_notebook

Nagyobb vállalatok, de akár már néhány tízfős cégek is, működésük során a mindenkori aktuális gazdasági racionalitástól vezérelve, a szoftver licencek olyan változatos palettáját képesek felhalmozni, hogy egy idő után lehetetlenné válik számukra a naprakész nyilvántartás. Ez a mai gazdasági, jogi környezetben, ahol számtalan megfelelőségi követelménynek kell eleget tenni (ld. NAV, MNB, SOX, BSA, stb.) tarthatatlan állapot.

SAM FELMÉRÉS A MODERN KOR IGÉNYEINEK MEGFELELVE

Optimalizálja vállalkozását!

A SAM felmérés során pontosan felmérjük az ügyfél telepített szoftverbázisát. A kapott eredmény elemzése után azokat összevetjük a könyvelés adataival, majd javaslatot teszünk, hogy a meglévő licencparkot miként lehet racionalizálni, mik lehetnek azok az irányok, amelyek mentén a jövőbeni fejlesztések megvalósíthatók, és melyek azok az eszközök melyekkel a nyilvántartás mindenkor naprakész és auditálható információkat szolgáltat.

 

 

 

Vannak olyan tanulmányok, melyek szerint minden harmadik cég a szükségesnél többet költ informatikai szoftvereire vagy az igénybe vett szolgáltatásokra.
Ne tartozzon közéjük!

Könnyű ehhez a csoporthoz tartozni hiszen a felhő alapú szolgáltatások és applikációk funkcionalitása összetett struktúrát alkot. Ezek díjaiban és az elérhető csomagok tartalmi különbségeiben könnyű elveszni. Az átláthatatlanság akár az Ön vállalkozásának is okozhat rendszeres többlet kiadást!

 

Ha felhős szolgáltatásokat vesz igénybe, és az alábbi ábra nem egyértelmű az Ön számára, akkor Önnek lehet olyan kérdése, amire mi tudjuk a választ!

microsoft-365-office-365-plan-comparison-details

Hívjon bizalommal ingyenes konzultációra!