Dynamics CRM

A Microsoft Dynamics 365 nélkülözhetetlen üzleti megoldást nyújt az elfoglalt szakembereknek az ügyfelek megnyeréséhez és a hatékonyság megőrzéséhez az irodában és menet közben egyaránt. Érkezzen felkészülten a találkozókra, és frissítse jegyzeteit, feladatait és mellékleteit – a kapcsolódó szolgáltatási és értékesítési rekordokkal együtt –, amíg minden részletre pontosan emlékszik.

A Dynamics 365 a legjobb eszközöket biztosítja az értékesítőknek, ügynököknek és felügyelőknek az adataik kezeléséhez, valamint a rekordok és állapotok online frissítéséhez. A zökkenőmentes telepítési folyamat során csak egyszer kell konfigurálni az alkalmazást, azután bárhová telepíthető – mobilra, asztali számítógépre vagy akár tabletre is.

 

Miért érdemes a Dynamics 365 rendszerre váltani?

 
Biztonság Rugalmasság Informatikai karbantartási igény csökkentése
Élvezheti a Microsoft egymilliárd dolláros befektetésének előnyeit. Robusztus biztonsági és hozzáférés-felügyeleti vezérlőelemeket hozhat létre az alkalmazásokhoz a Dynamics 365 Finance és a Dynamics 365 Supply Chain Management beépített funkcióival, többek közt:

  • Fizikai adatközpont, hálózati összekapcsolhatóság és szolgáltatásüzemeltetési platform.
  • A Microsoft Azure képességei – a beépített vészhelyreállítás és a nonstop műszaki támogatás a kiberbiztonság biztosításához.
Szerezzen előnyöket a havi előfizetéses modellel, többek közt:

  • Rugalmas működési költség a tőkeberuházással szemben.
  • Potenciális költségmegtakarítások, mivel csak azt vásárolja meg, amire szüksége van.
  • Rugalmasság a méretezéshez és a növekedéshez az igények alapján.
A vállalat kiszolgáló-karbantartási költségeinek csökkentése, többek között:

  • A kiszolgálók és a helyszíni megoldásokat támogató licencek vásárlásának mellőzése.
  • Elkerülhető a szerverszoba karbantartása, felügyelete, és az alapul szolgáló platform (Windows, SQL Server) frissítése, valamint az alkalmazás felügyelete és frissítése.
  • Az informatikai személyzet ERP-rendszerrel kapcsolatos karbantartási munkaidejének csökkentése.
 
Többplatformos támogatás Naprakész maradhat az új funkciófejlesztésekkel Natív, beépített modern ökoszisztéma
Folyamatos üzleti műveletek biztosítása bárhonnan, bármikor a Dynamics 365 szolgáltatással, a natív HTML5 böngésző alapú felhasználói felület támogatásával, amely:

  • Hozzáférést biztosít gyakorlatilag bármilyen eszközzel (PC, tablet, telefon), bármilyen böngészővel (pl. Internet Explorer, Chrome, Safari, Firefox stb.) vagy platformmal (Windows, Mac stb.).
  • Megszünteti a távoli asztal vagy a vállalati portálok szükségességét.
Teljes mértékben kihasználhatja a Dynamics 365 folyamatosan fejlődő és legújabb funkcióit:

  • Zökkenőmentes frissítések minden ügyfél számára.
  • Új Dynamics-platformfrissítések a teljesítmény és a felhasználói élmény javítása érdekében.
Zökkenőmentes kapcsolat a Microsoft 365-alkalmazásokkal, Microsoft Power Platform-alkalmazásokkal és más külső adatforrásokkal az iparágban:

  • Natív integráció a Microsoft 365, Power BI, Microsoft Teams, SharePoint és más alkalmazásokkal.
  • A beépített összekötők lehetővé teszik az adatok kezelését az Adobe, a Salesforce, a Facebook, az SAP és más rendszerekben.
  • Az üzleti folyamatok gyorsan konfigurálhatók az olyan eszközökkel, mint a Power Apps, a Power Virtual Agents és a Power Automate.