Ügyfél: Magyar tulajdonú 150+ fős szolgáltató cég
Megoldásra váró ügyféligény:
A Társaság részéről megfogalmazódott az igény egy olyan chat, hang és videokonferencia megoldás bevezetésével kapcsolatban, amely a belső és külső partnerek, közreműködők közötti gördülékeny és költséghatékony mindennapi együttműködést, kommunukációt hivatott elősegíteni. Az igény a sajnálatos pandémiás helyzet okozta korlátozások miatt még erőteljesebb támogatásra lelt a vállalaton belül.
Javasolt megoldás:
Microsoft Teams, mint kollaborációs platform
Végeredmény:
A bevezetett megoldás által a belső és külső felhasználók egységes platformon tudnak napi szinten kommunikálni és együttműködni a személyes, fizikai kontaktust és az ezzel járó költségeket és egészségügyi kockázatokat elkerülve. A Microsoft Teams új kollaborációs funkcióinak segítségével nem pusztán a kommunikáció, de a projekt munkacsoportok létrhozása révén a közös, minden részhtvevő számára átlátható munka is megvalósult.
#MSTeams #MicrosofTeams #Collaboration #ModernWork #RemoteWork