Ügyfél: Magyar tulajdonú 25 fős szórakoztatóipari szolgáltató cég
Megoldásra váró ügyféligény:
A Kft. heterogén, szigetszerűen menedzselhető informatikai megoldásokat használt file tárolásra, e-mail levelezésre, amelyek kényelmetlennek, nehezen használhatónak bizonyultak, illetve az ebből is fakadó inkompatibilitási problémák mellett IT biztonsági kockázatokat rejtettek, a használt irodai programcsomagok (szövegszerkesztő, táblázatkezelő) pedig elavultak, csereérettek lettek. A problémákra egységes megoldást szerettek volna.
Javasolt megoldás:
Microsoft O365 Business Standard
Végeredmény:
A Microsoft O365 Business Standard csomag bevezetésével egy olyan centralizáltan menedzselhető, egységes, natívan integrálódó informatikai megoldást kapott a megrendelő, amely magába foglalja a Microsoft Office legújabb asztali és online verzióját is, mindemellett többek között a OneDrive segítségével a vállalati dokumentumtárolás kérdésére is választ adott, az Exchange Online-t pedig e-mail levelezésre és csoportmunkára használják. Mindezt egy platformról adminisztrálva, tervezhető költségek és nagyvállalati IT biztonság és rendelkezésreállás mellett.
#MicrosoftBusinessStandard #MicrosofExchangeOnline #OneDrive #Collaboration#ModernWork#